Branding aneb Tvorba značky a vizuálního stylu
Naší hlavní činností je tvorba firemních a produktových vizuálů. Za více než 20 let jsme v oblasti brandingu sestavili ucelené portfolio služeb. Od konzultace, přes grafický návrh logotypu, zhotovení design manuálu až pro tiskovou produkci. Zakládáme si na poctivém grafickém řemesle. Středobodem naší tvorby je princip, který není vždy lehké najít. O značky a vizuály našich klientů se staráme komplexně a většinou dlouhodobě.
Návrh logotypu
Po důkladné analýze navrhneme novou značku, případně redesignujeme vaši stávající.
Realizace design manuálu
Vytvoříme jednotná pravidla užití logotypu a vypracujeme design (logo) manuál.
Grafické práce a sazba
Navrhneme a vysázíme vaše tiskoviny (prospekt, časopis, katalog, apod.).
Produkční servis
Tiskoviny připravíme pro tisk a zajistíme výrobu včetně expedice na požadovanou adresu.
Tvorba 3D a vizualizací
Vaše produkty umíme navrhnout a zpracovat ve 3D a vytvořit fotorealistické vizualizace.
Natočení a střih videa
Pro vaši značku vytvoříme různě dlouhé videospoty zahrnující také záběry z dronu.
Ukázky redesignu logotypu z našeho portfolia
Co Vás čeká při práci s námi?
4 fáze INUA brandingu
Fáze 1 / Analýza
Domníváte se, že jde o zbytečnost nebo formalitu? Omyl. Kvalitní zadání je jednou z nejpodceňovanějších fází brandingu. Přitom je určujícím předpokladem správného zvládnutí složitého procesu vzniku či redesignu značky. Pomůžeme s analýzou vašeho stávajícího vizuálního stylu. Dohodneme rozsah a způsob realizace. Doporučíme, případně naplánujeme způsob zavádění navrženého vizuálního stylu.Fáze 2 / Návrh a definitiva
Na základě analýzy navrhneme vizuální styl pro vaši firmu, akci či produkt. POZOR: Logotyp není vizuální styl. Je vrcholkem pyramidy nazývané CORPORATE IDENTITY. Návrh logotypu je součástí komplexního kreativního procesu. Na jeho konci získáváte novou značku a pravidla pro její zavádění na trh. Soubor takto kodifikovaných pravidel se nazývá LOGO MANUÁL. Zpravidla se jedná o tištěnou publikaci v kroužkové vazbě. Investice do logo manuálu se rozhodně vyplatí. Realizovat vizuální styl bez manuálu, je jako stavět dům bez prováděcí dokumentace.Fáze 3 / Grafické práce, sazba a produkce
Při zavádění vizuálního stylu v praxi můžete využít našich zkušeností s tvorbou tiskovin. Specializujeme se na komplexnější tiskoviny, jako jsou prospekty, firemní profily, katalogy, vzorníky, apod. V případě požadavku dokážeme na klíč navrhnout a vysázet knihy a časopisy. „Na klíč“ znamená od textů, textových korektur, fotografií, až po export do tisku a produkci – expedici.Fáze 4 / Multimedia - tvorba 3D a videa
Díky spolupráci s externími kreativci můžeme zajistit prezentaci vašeho brandu v různých multimediálních platformách. Krátké a jednoduché videospoty, především pro užití v reklamních smyčkách, realizujeme svépomocí. Složitější videa kooperujeme. Při tvorbě videa je možné využít také dron. Součástí naší digitální tvorby je také práce ve 3D. Dle požadavku zhotovíme modely a scény. Ty na výstupu připravíme jako samostatné vizualizace do prezentací, nebo jako součást videospotu. V případě zájmu jsme schopni zprostředkovat prezentaci formu virtuální reality.
Reference
Výběr z našich prací z období 2000 - 2020. Zahrnuje realizované návrhy nových logotypů a redesignované firemní značky. K většině z uvedených ukázek byl zhotoven také grafický manuál. Součástí naší tvorby jsou také realizace produktových značek a ikonsetů.