Branding aneb Tvorba značky a vizuálního stylu

Naší hlavní činností je tvorba firemních a produktových vizuálů. Za více než 20 let jsme v oblasti brandingu sestavili ucelené portfolio služeb. Od konzultace, přes grafický návrh logotypu, zhotovení design manuálu až pro tiskovou produkci. Zakládáme si na poctivém grafickém řemesle. Středobodem naší tvorby je princip, který není vždy lehké najít. O značky a vizuály našich klientů se staráme komplexně a většinou dlouhodobě.

2020_INUA_portfolio_INEXT_1280x450px_001


Ukázky redesignu logotypu z našeho portfolia
ALUSAK_predALUSAK_po
INTERNEXT_predINTERNEXT_po
Co Vás čeká při práci s námi?

4 fáze INUA brandingu

  • Fáze 1 / Analýza

    Domníváte se, že jde o zbytečnost nebo formalitu? Omyl. Kvalitní zadání je jednou z nejpodceňovanějších fází brandingu. Přitom je určujícím předpokladem správného zvládnutí složitého procesu vzniku či redesignu značky. Pomůžeme s analýzou vašeho stávajícího vizuálního stylu. Dohodneme rozsah a způsob realizace. Doporučíme, případně naplánujeme způsob zavádění navrženého vizuálního stylu.
  • Fáze 2 / Návrh a definitiva

    Na základě analýzy navrhneme vizuální styl pro vaši firmu, akci či produkt. POZOR: Logotyp není vizuální styl. Je vrcholkem pyramidy nazývané CORPORATE IDENTITY. Návrh logotypu je součástí komplexního kreativního procesu. Na jeho konci získáváte novou značku a pravidla pro její zavádění na trh. Soubor takto kodifikovaných pravidel se nazývá LOGO MANUÁL. Zpravidla se jedná o tištěnou publikaci v kroužkové vazbě. Investice do logo manuálu se rozhodně vyplatí. Realizovat vizuální styl bez manuálu, je jako stavět dům bez prováděcí dokumentace.
  • Fáze 3 / Grafické práce, sazba a produkce

    Při zavádění vizuálního stylu v praxi můžete využít našich zkušeností s tvorbou tiskovin. Specializujeme se na komplexnější tiskoviny, jako jsou prospekty, firemní profily, katalogy, vzorníky, apod. V případě požadavku dokážeme na klíč navrhnout a vysázet knihy a časopisy. „Na klíč“ znamená od textů, textových korektur, fotografií, až po export do tisku a produkci – expedici.
  • Fáze 4 / Multimedia - tvorba 3D a videa

    Díky spolupráci s externími kreativci můžeme zajistit prezentaci vašeho brandu v různých multimediálních platformách. Krátké a jednoduché videospoty, především pro užití v reklamních smyčkách, realizujeme svépomocí. Složitější videa kooperujeme. Při tvorbě videa je možné využít také dron. Součástí naší digitální tvorby je také práce ve 3D. Dle požadavku zhotovíme modely a scény. Ty na výstupu připravíme jako samostatné vizualizace do prezentací, nebo jako součást videospotu. V případě zájmu jsme schopni zprostředkovat prezentaci formu virtuální reality.
Reference
Výběr z našich prací z období 2000 - 2020. Zahrnuje realizované návrhy nových logotypů a redesignované firemní značky. K většině z uvedených ukázek byl zhotoven také grafický manuál. Součástí naší tvorby jsou také realizace produktových značek a ikonsetů.